Питання, які задають найчастіше:
Хочеш знати, чому Ти повинен вибрати саме NOXy®AdBlue ?
Що таке NOXy®AdBlue і навіщо потрібна ця рідина?
Рідина NOXy®AdBlue - це 32,5% розчин сечовини найвищої якості в демінералізованій воді. Рідина Adblue® розроблена для очищення вихлопів дизельних двигунів, що відповідають стандартам Євро-4 і 5, оснащених системою SCR.
В які автомобілі можна заливати реагент, а в які не можна?
Реагент заливають тільки в машини оснащені системою SCR.
3.Чи існують допуски?
Такого поняття для реагенту немає. Якщо Ваше авто обладнане системою селективного каталітичного відновлення SCR, то для успішного її функціонування виробник рекомендує використовувати рідину NOXy®AdBlue. Про необхідність рідини Вам буде повідомляти і система бортового комп'ютера. Деякі автомобілі автоматично зменшують потужність двигуна, якщо рідина AdBlue в баку закінчилася.
Чим загрожує підробка NOXy®AdBlue?
Багато компонентів сечовини повинні суворо відповідати галузевим стандартом DIN 70070. Їх порушення загрожує безповоротним виходом з ладу каталітичної системи SCR. При неправильної роботи каталізатора кількість NOx може не зменшиться, а навпаки, зрости і навіть пошкодити двигун через збільшення тиску відпрацьованих газів. Тому, слід використовувати NOXy®AdBlue тільки оригінальної якості і в оригінальній тарі.
Як потрібно зберігати NOXy®AdBlue?
Реагент боїться перегріву (температур вище + 30°С і переохолодження нижче -11°С). При температурі нижче -11°С рідина кристалізується, але при цьому не втрачає своїх властивостей. Після розморожування її можна використовувати. Мінімальний термін зберігання NOXy®AdBlue 1 рік.
Які економічні вигоди від NOXy®AdBlue?
Головна вигода (економія на екологічних штрафах) нас поки не торкнулася, але тільки доти, поки ми не виїжджаємо на своєму авто до Європи. Однак, цінність NOXy®AdBlue не тільки в економії на штрафах. Реагент знижує споживання палива на 3-5%. Потреба в NOXy®AdBlue становить, за деякими відгуками 1,5-2 л. на 100 км. Але правильніше буде назвати цифри 4-5% від витрати палива, так як кожен двигун споживає різну кількість пального.