Рідина NOXy®AdBlue розроблена для очищення вихлопів дизельних моторів, що відповідають стандартам Євро-4, 5, 6 оснащених системою SCR.
SCR розшифровується як система Селективного Каталітичного Відновлення. Раніше принцип такого очищення застосовувався на електростанціях, тепер інженери перенесли його в автомобільну промисловість. Його суть полягає в тому, що в вихлопи додається аміак, який вступає в реакцію з оксидом азоту, перетворюючи небезпечні шкідливі гази в нешкідливі азот і воду.
Реагент дозовано подається в гарячі відпрацьовані гази. Внаслідок процесу гідролізу при 180°С в каталізаторі проходить кілька хімічних реакцій. В їх результаті оксид азоту (NOx), перетворюється на азот і безпечну водяну пару.
В вантажних автомобілях був додатково встановлений бак для рідини для каталізаторів NOXy®AdBlue, яка під високим тиском вприскується безпосередньо до каталізатору вихлопних газів згідно з технологією SCR. Завдяки цьому скорочується кількість викидів шкідливих речовин, які викликають парниковий ефект та кислотні дощі. Розхід NOXy®AdBlue складає 4-5% від розходу палива для стандарту Євро-4, та 6% для Євро-5, тобто на 100 км використовується приблизно 1, 7 л AdBlue.
Технологія SCR знайшла своє застосування також в дизельних двигунах легкових автомобілів. Розхід NOXy®AdBlue складає 0,9л/1000км, тобто повного баку Adblue вистачить приблизно на 20000 км.